محدثهمحدثه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره
پیوند عاشقانمونپیوند عاشقانمون، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

محدثه عسل مامان و بابا

بیست و دومین ماهگرد عسلی

1392/8/28 15:39
نویسنده : مامان محدثه
256 بازدید
اشتراک گذاری

 محدثه جان عزیزم:

 به خاطر قامت کوچک تو،در دست های بزرگ من

به خاطر لب های بزرگ من،بر گونه های کوچک و لطیف تو 

 به خاطر مشت کوچک تو، به دور انگشت بزرگ من

خدا را سپاس می گویم!!

بهترینم بیست و دومین ماهگردد مبارک

 

اتفاقات مهم این ماه:

دختر گلمو از شیر گرفتم  

عزیز دلم کلمات رو کنار هم قرار میده مثلا میگه مامان شیر اخه من فدای تو

برای دختری حتما باید قصه بگم تا بخوابه

دخملی یه مریضی خیلی بد گرفت 

رفتیم همایش شیر خوارگان حسین 

دختر گلم دست راست و چپشو به طور کامل تشخیص میده

 

عزیز مامان رنگ ها رو بلده و اونارو نام می بره اما چه نامیدنی  به قرمز میگه ننز 

صورتی --دوتی    سبز--سس   نارنجی ---ناجی       زرد ---دز      ابی ---بابی

 

مامان فدات بشه با این حرف زدنت  خوشمزه

 

ماهگردد مبارک عزیز دلم

تولدت مبارک yasgroup ir 33 تصاویر متحرک تولد – سری هجدهم

 

 

 

قربون دخترم بشم که هروقت اذان میدن میگه ماز ماز و سریع میاد نماز بخونه 

 

محدثه در حال نگاه کردن به افسانه جومونگ

اینم لونه پرنده سپاه به قول بانو یومیول

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)