محدثهمحدثه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره
پیوند عاشقانمونپیوند عاشقانمون، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

محدثه عسل مامان و بابا

خوابیدن 92/8/29

1392/8/29 19:51
نویسنده : مامان محدثه
147 بازدید
اشتراک گذاری

داشتم توی نی نی وبلاگ وبلاگ های به روز شدرو چک میکردم و محدثه 

هم داشت نقاشی می کشید چند دقیقه بعد دیدم محدثه نیست کلی 

دنبالش گشتیم بالاخره باباش اونو  وسط مبل ها پیدا کرد که خوابیده بود 

تازه گی ها علاقه خاصی به اینجا داره و از هر فرصتی استفاده میکنه و میره وسط  

مبل ها و کلی ذوق می کنه

 

 

پیش از تو من کدامین ترانه خوشبخت زندگی را زمزمه میکردم؟

پیش از تو من انگار چیزی میان خواستن و داشتن ،چیزی میان 

همهمه آدمها که دائم با منند ،چیزی میان این همه ساعت و 

ماه و سال که طی کردم کم داشتم و مدام از خود میپرسیدم

من چه چیزی کم دارم؟آخر میدانی پیش از تو من تو را کم داشتم.

پیش از تو من با چه حسی روی شنهای خیس کنار دریا قدم میگذاشتم؟

پیش از تو یادم نمی آید کی از ته دل اینچنین خندیده باشم و گفته باشم:خدایا شکر من چقدر خوشبختم.

پیش از تو من مادر نام نداشتم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عمه زینب
30 آبان 92 14:05
ای جااااااااان.... خوشمل من جای گرم گیرآوردی!!! فقط یکم زیرت سفته عزیزعمه!!