محدثهمحدثه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره
پیوند عاشقانمونپیوند عاشقانمون، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

محدثه عسل مامان و بابا

تولد بابایی

1392/10/19 21:23
نویسنده : مامان محدثه
214 بازدید
اشتراک گذاری

تمام دارایی من قلبی است که در سینه دارم و برای تو می تپد ،

آن را به تو تقدیم میکنم همیشه به قداست چشمهای تو ایمان دارم چه 

    کسی  

چشمهای تو را رنگ کرده است چه وقت دیگر گیتی تواند چون تویی خلق

کند؟

فرشته ای فقط در قالب یک انسان

فقط ساده می توانم بگویم تولدت مبارک

با ارزش تر ازتو، توهستی که عشقت در قلبم غوغا به پا کرده

قدم به قدم باتو،لحظه به لحظه در فکر تو ،

عطر داشتنت، ماندن خاطره هایی که مرور کردن آن در آینده ای نزدیک دلها را شادمیکند

و رسیده ام به تویی که آمدنت رویایی بوده در گذشته هایم

و رسیده ام به تویی که در کنار تو بودن عاشقانه ترین لحظه های زندگی ام است

پایانی ندارد زندگی ام با تو آغازدوباره ایست فردا در کنار تو فردایی که در آن 

دیروز را فراموش نمیکنم آنگاه که با توام هیچ روزی را فراموش نمیکنم ٠


امشب تولد همسری بود و از اونجایی که خیلی علاقه داشت بره کربلا من و دختری 

یه سفر کربلا بهش کادو دادیم با اینکه تقریبا اکثر مراحل اعزامشو  انجام دادم اما قبول

 نکرد بره و گفت من بدون خانمم جایی نمیرم   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خواب گو
19 دی 92 21:59
سلام دوست من وبلاگ جالبی دارید. برای شما آرزوی موفقیت دارم.
مامان سید امیرعباس
21 دی 92 0:24
سلام تولد اقاتون مبارک خانوم پیش پیش تولد دختروتینم مبارک کاش همیشه از این کادوتولدا بیاد مبارکه یادت نره بعدا بدیش محدثه ها نزنی زیرش اینجا ثبت شده سر عروسی پسرمودخترت میدیش بهشونوگرنه حسابت با امیرعباسه[پاسخ مرسی عزیزم اگه تا اون موقع زنده بودم حتما