محدثهمحدثه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره
پیوند عاشقانمونپیوند عاشقانمون، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

محدثه عسل مامان و بابا

تمارض

1392/9/6 23:47
نویسنده : مامان محدثه
192 بازدید
اشتراک گذاری
 

با ارزش تر ازتو، توهستی که عشقت در قلبم غوغا به پا کرده

قدم به قدم باتو،لحظه به لحظه در فکر تو ،

عطر داشتنت، ماندن خاطره هایی که مرور کردن آن در آینده ای 

نزدیک دلها را شادمیکند

و رسیده ام به تویی که آمدنت رویایی بوده در گذشته هایم

و رسیده ام به تویی که در کنار تو بودن عاشقانه ترین لحظه های زندگی ام است

پایانی ندارد زندگی ام با تو آغاز

دوباره ایست فردا در کنار تو فردایی که در آن دیروز را فراموش نمیکنم

 آنگاه که با توام هیچ روزی را فراموش نمیکنم

ا

از صبح که بیدارشدم  محدثه هر چند یکبار پاشو میگرفت 

و کلی ای و اوی میکرد منم خیلی نگران شدم و بعد از ظهر هم 

همین قضیه دوباره تکرار شد و من همسری نگران و سراسیمه

 دخملی  رو بردیم دکتر که دکترش گفت چیزی نیست و ما برگشتیم 

وقتی که پدر شوهرم داشت با نوه های خاله شوهرم  احوالپرسی و 

روبوسی میکرد محدثه هم پاشو گرفت و شروع به ای و اوی کردن کرد 

و وقتی پدر شوهرم اونو بغل کرد و بوسید اروم شد الان که دارم فکر میکنم 

میبینم هر وقت که با  خواسته های محدثه مخالفت می کنم پا دردش شروع میشه  

امروز داشتم فکر می کردم مادر چه موجود زجر کشید ه ایه همیشه باید نگران این باشه

که مبادا خاری به پای نو گلم بره مبادا دلش پر غصه بشه مبادا چشمش گریون بشه    

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عمه زینب
7 آذر 92 18:07
عزیز عمه.... ! مامانش؛یه دورۀ بازیگری ببریش فکر کنم در آینده موفق بشه!! فسقل من اگه ایشالا دو تا بشن چی میشششهههه!!!
مامان محدثه
پاسخ
زینب جان عزیزم خرج های این یکی کمرمونو خم کرده وای به حال یکی دیگه البته خودمم خیلی دوست دارم یه پسمل کوچولو هم داشتم اما خوب واقعا نه پولشو داریم نه وقتی که برای تربیت اون بچه بخوایم صرفش کنیم از همه مهم تر مصطفی میگه نمی خواهم محبتم نسبت به محدثه رو با کسی قسمت کنم همه چیز ما توی زندگی باید محدثه باشه وبس
عمه زینب
8 آذر 92 15:23
اولا که انشاالله رزق و روزیشو با خودش میاره...دوما یعنی چی محبتو قسمت کنید!!!!محبت قسمت کردنی نیست که.... هرکدوم جای خودشون عزیزمیشن هیچ فرقی هم نداره....دهه... انشاالله 2سال بعد یدونه دیگه جیگر عمه بیار...