محدثهمحدثه، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره
پیوند عاشقانمونپیوند عاشقانمون، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

محدثه عسل مامان و بابا

وقتی محدثه لجباز می شود

1392/9/7 2:16
نویسنده : مامان محدثه
159 بازدید
اشتراک گذاری

هفته پیش 7صبح رفتم دانشگاه و ساعت 8 شب رسیدم  و طبق معمول 

پنج شنبه ها شامو خونه مادر شوهرم موندیم بعد از شام اماده شدیم 

که بیایم خونه اما طبق معمو ل همیشه محدثه خانم تشریف نمی اوردن 

از ما اصرر به رفتن و از خانمی پا فشاری برای موندن اون وسط هم پدر شوهرم 

همش میگفت بهش زور نگید و با رضایت ببریدش منم خیلی ناراحت شدم  و 

با خود م گفتم مگه نمیبینی چقدر خستم دیگه رضایتو کجای دلم بزارم خلاصه 

چند دقیقه ای با فکر عصبانییت از دست پدر شوهر گذشت و وقتی که دیدم بنده 

خدا با اینکه چشماش از زور خستگی به زور بازه و چندین برابر خسته تر از من اما 

همش دنبال راضی کردن محدثه اس به رفتن با دادن خوراکی های مختلف و همش

 بهش می گه برو خونتون مامانت خسته اس گناه داره واقعا از دست خودم ناراحت 

شدم که چرا اینقدر بی انصاف و عجولم .به نظرم توی این دنیا علاوه بر اینکه همسر 

خوب یه نعمت بزرگه داشتن پدر شوهر و مادر شوهر خوب هم نعمت بزرگیه و من 

هر شب قبل از خوابم از این بابت خدارو شکر  میکنم اینارو نوشتم که بعدا که محدثه 

بزرگ شد و وبلاگشو خوند از این مطلب چند در س مهم بگیره 1 همیشه یادش باشه 

و بدونه که برای بزرگ شدنش چقدر پدر جون و مادر جونش زحمت کشیدن

2-زود  قضاوت نکنه و عجول نباشه 

3-همیشه و در همه حال احترام بزرگترشو نگه داره و اجازه نده حرمت ها شکسته بشه

 همیشه دعام برای عسلی اینه که شوهری  با خصلت های اخلاقی باباش گیرش بیاد  

و به خوبی باباش همینطور پدر شوهر و مادر شوهری به خوبی  پدر جون و مادر جونش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خواهر شوهر
7 آذر 92 18:02
سلام....اینجا دوس داشتم بجای عمه زینب بگم خواهرشوهر که بگم آفرین زن داداش....راستی میبینم که دیگه راضی شدی محدثه رو شوهر بدی!!!!! انشاالله که همینطور که گفتی بشه....
مامان محدثه
پاسخ
اره دیگه میدمش به محمود ماشالله یه پارچه اقاست انشالله به پای هم پیر شن